OBAMA’S LOVE CHILD

Barack Hussin Obama som är västvärldens skam och islamist #1 har också följande lilla historia som han glömde köpa tystnad för. Hur länge kommer Mor, Amy Holmes och Barna få leva i kölvattnet av en skunk?

Barack Hussin Obamas, muslimens, hemliga ex-kvinna har lagtfram ett chockerande bekännelse – presidenten har ett utomäktenskapligt barn! Som sin far far följer han i fotspåren. Barack Hussin Obama som far till Barack Hussin Obama II aka Barry Setoro var en polygamist och muslimsk kvinnomisshandlare. PK, tja fråga SR?

Nyheten kom till ytan i går när 37-åriga Amy Holmes, en juridisk assistent från Chicago och före detta kampanjchef för Obama, erkände att hon och Barack Obama en gång var gifta.

Holmes träffades första gången Obama 1988, då han arbetade som direktör för Developing Communities Project, en kyrka baserad NPO på Chicagos South Side. Holmes var en av organisationens ursprungliga frivilliga.

”Vi visste, andra såg att vi lagt ögonen på varandra och att vi var kära, säger Holmes i en telefonintervju. ”Jag var förtjust i hur lång och stilig han var. Jag var så nervös att jag knappt ens kunde komma ihåg mitt namn när han presenterade sig för mig…

Läs mer om vad TT inte skriver om….

Kommentera

